Olympic Health
 
Sluit venster
Uw gegevens:
Naam:
E-mailadres:
Woonplaats:
 
Opmerking:
Versturen aan:
Naam:
E-mailadres:
 
Meerdere ontvangers:
Ontvanger 2:
E-mailadres:
 
Ontvanger 3:
E-mailadres:
Sluit venster
Jouw reactie wordt na publicatie beoordeeld door onze redactie. Het e-mailadres wordt niet getoond. De redactie behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen c.q. aan te passen. Lees hier ons reactiereglement.


(u kunt deze service te allen tijde stopzetten door op de link in het e-mailbericht te klikken)

Uw gegevens:
Naam:
E-mailadres:
Woonplaats:
Adverteren op WebRegio.nl (500)
Ik zoek in:
Twitter
Onze partners 
AT5 Echo Amsterdams Stadsblad Diemer Courant Speurders Dinnersite
NIEUWS

'Overheid vindt strooizout te duur'

-

Elke ochtend glibberen we naar ons werk, school of waar anders we ook heen moeten. Nog altijd wordt er niet gestrooid. Het zout is namelijk op, zo zegt de overheid. Dat lijkt niet helemaal waar, er is genoeg strooizout, maar de overheid vindt de prijs gewoon te duur. Dat zegt zoutgroothandel Abalco in De Pers. “Het tekort zit hem in de prijs. De overheid heeft geen zin om zo veel geld neer te leggen voor strooizout”, zegt Job Verschoor van het zoutbedrijf.

'Overheid vindt strooizout te duur'

05 februari 2010

Elke ochtend glibberen we naar ons werk, school of waar anders we ook heen moeten. Nog altijd wordt er niet gestrooid. Het zout is namelijk op, zo zegt de overheid. Dat lijkt niet helemaal waar, er is genoeg strooizout, maar de overheid vindt de prijs gewoon te duur. Dat zegt zoutgroothandel Abalco in De Pers. “Het tekort zit hem in de prijs. De overheid heeft geen zin om zo veel geld neer te leggen voor strooizout”, zegt Job Verschoor van het zoutbedrijf.


'Overheid vindt strooizout te duur'
Foto 1 van 1

Groothandels rekenen tussen de 80 en 120 euro per ton, woekeraars bieden een ton zout aan voor 200 euro. Voor rijkssnelwegen is er de komende weken nog voldoende zout. Maar minister Eurlings (Verkeer) stopt met de levering van strooizout aan provincies. Provincies en gemeenten zullen moeten terugvallen op alternatieven als pekelwater, zand en grind.



Bron: Telegraaf.nl


Dappermarkt
REAGEREN
Jouw reactie wordt na publicatie beoordeeld door onze redactie. Het e-mailadres wordt niet getoond. De redactie behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen c.q. aan te passen. Lees hier ons reactiereglement.
75 REACTIES TOT NU TOE
Hans (Donderdag 11 Februari 2010 17:21 uur)
* deze reactie voldeed niet aan onze huisregels *
rob (Donderdag 11 Februari 2010 16:59 uur)
* deze reactie voldeed niet aan onze huisregels *
Voorlichter (Donderdag 11 Februari 2010 16:26 uur)
Rob heeft het blijkbaar zó ZOUT gemaakt, dat de redactie het niet meer met een korreltje ZOUT kon nemen en van mening was dat hij de brei verZOUT. Ongetwijfeld een opmerking gelijkwaardig aan degenen die het vlees onder de PEKEL houden. Verwijderd aangezien de redactie het terecht niet accepteert dat wij het zo ZOUT voorgeschoteld krijgen. U kunt hier derhalve beter in andere bewoordingen ZOUT op slakken leggen.
rob (Donderdag 11 Februari 2010 15:07 uur)
* deze reactie voldeed niet aan onze huisregels *
Jasper (Maandag 8 Februari 2010 07:49 uur)
Hans mijn reactie staat al ong. 6 pagina‘s terug. En als je geen mening mag geven, laat andere mensen hier dan ook met rust!!
Voorlichter (Maandag 8 Februari 2010 03:47 uur)
@ Nancy; ik en er nagenoeg van overtuigd dat een een aantal van de reflectanten volgens mij vroeger afreageerden via een 27Mc bak. Nu gebruiken ze daarvoor Webregio...... Zwetsen over (citaat van recente opmerking) "staande ovatie in mijn broek" terwijl we het over het tekort-, of liever gezegd het niet door de overheid - nota bene van onze centjes - willen aankopen van zout moeten hebben.....
nancy (Maandag 8 Februari 2010 02:01 uur)
mijn god zeg als ik dit lees gaat het niet eens meer over het artikel, maar worden mensen gewoon uitgescholden , waarom mensen , ging het niet over het strooizout , dacht het ook , maar goed doe wat je niet laten kan , maar wou wel even zeggen dat het niet normaal is , en laat ieder zijn eigenn leven lijden , daar hebben ze het al druk zat mee , inplaats ook te kijken naar een ander
nancy (Maandag 8 Februari 2010 01:57 uur)
pallmall41, ja en wij vinden de wegenbelasting te duur en rijnland en de bpm is veel te hoog maar at doen jullie toch ook , dus hup kopen dat spul en strooien , want we hebben er zelf voor betaald en dan zullen jullie strooien ook , ik vind dat erg nalatig van de overheid en gemeentes , maar ja dat gebeurt wel vaker en niet alleen hier bij .maar het zal jullie een worst zijn is het niet , want jullie rijden wel in peper dure auto‘s die jullie van zelf naar je (werkplek) slaapplek brengen . het is echt een schande dat jullie je vertegenwoordige voor ons nederlanders en der bijna niks voor doen , schande gewoon en wij maar betalen , pallmall 41
Ikky (Maandag 8 Februari 2010 01:36 uur)
@Anne1...weet ik wel ,maar al sinds het begin van webregio zit dit persoon me aan te vallen en te stangen...ik kon er ff niet tegen.
Anne 1 (Maandag 8 Februari 2010 0:26 uur)
Ikky, als ik jou was zou ik H. laten kletsen...kakelt als een kip zonder kop.. wil alleen maar reacties uitlokken....Niemand neemt hem serieus..Moet jij ook maar niet doen...
Ikky (Maandag 8 Februari 2010 0:14 uur)
@Hans (Zondag 7 Februari 2010 22:40 uur)...neem maar 2 pilletjes, want zo te lezen haalt u weer dingen door elkaar en haalt u er zelfs dingen bij die niet te waarheid zijn...ik zou het zeer op prijs stellen dat u geen leugens over mij en mijn gezin hier neer legt., want anders zie ik mij genoodzaak om een aanklacht bij politie te doen wegens laster uwer kant jegens mij en mijn gezin.
Hans (Zondag 7 Februari 2010 22:40 uur)
Wellicht Ikky, over een pilletje nemen, moet je niet nog eens een second opinion doen bij de Bruin? Of zijn de problemen in de Achterhoek met je huwelijk opgelost, over off-topic gesproken met je fles.
Hans (Zondag 7 Februari 2010 22:26 uur)
Schrok je net wakker Jasper, dat je nu een dag later reageert!! Waar is jouw reactie dan op het artikel? En ik mag geen mening geven?
Jasper (Zondag 7 Februari 2010 21:29 uur)
Hans je maakt je veel te druk over andere mensen. Laat iedereen lekker zijn eigen mening geven, en als er hier één een grote bek heeft ben jij het wel laat. Laten we het bij t onderwerp houden Hans en niet bij de mensen waar jij je aan ergert
Ikky (Zondag 7 Februari 2010 01:28 uur)
@Hans (Zaterdag 6 Februari 2010 17:11 uur)..u heeft over aliassen?...volgens mij heeft u er ook een aantal gehad gedurende 3 jaar...@Hans (Zaterdag 6 Februari 2010 20:07 uur)....lok geen reageerders uit en gooi geen topics door elkaar...denk aan uw hart en neem of een pilletje of drink die fles leeg en ga lekker naar bed.
Voorlichter (Zondag 7 Februari 2010 0:48 uur)
Geachte Jan; U heeft volkomen gelijk, namelijk (citaat Hans) "De inhoud van deze reactie slaat als een tang op een varken". Alsof zijn opmerking over de commissie Davids wèl iets te maken zou hebben met strooizout. Of het zou moeten zijn dat hij bedoelt dat de overheid ons zand in de ogen strooit, dat ze beter kunnen aanwenden voor het wegdek.
De broer van je buurman zijn achternicht (Zaterdag 6 Februari 2010 20:33 uur)
@Hansje, He Rugridder.
Hans (Zaterdag 6 Februari 2010 20:07 uur)
Oh wat erg redactie de kleuter Jantje heeft ook weer een reactie in huis! Dat is die l*l van een buschauffeur, die nu met 86 reacties op het artikel staat van: Buschauffeur door 2 mannen mishandeld? Dit is nu een koekje van eigen deeg, met zijn grote bek! Dat heb je, als je NIET reageert op het artikel en alleen maar negatief bent.
piet (Zaterdag 6 Februari 2010 19:18 uur)
Hai wat maakt het uit dat er te kort of dat het strooi zout zo duur is voetje van het gaspendaal eerder weg van huis en al rijden we ons dood werkeloze zat dus je plekje is zo weer gevuld mooie goed kopen oplossing de overheid verdient ook overal aan hoorrr petje af
bolletjewit (Zaterdag 6 Februari 2010 19:03 uur)
Het verhaal verteld precies wat de overheid op heeft met de gewone burger, maar deze regeringspartijen hoeven niet meer op mijn stem te rekenen, ik hoop dat meer nederlanders zo denken.
Monique (Zaterdag 6 Februari 2010 18:34 uur)
Ja maar hans, in Wassenaar, Het Loo, Noordeinde en Huis ten Bosch hebben ze zelf toch geld genoeg voor zout, dus die hoeve niet te zeiken. Daar ligt het zout al bij hun in de achtertuin in voorraad.
D (Zaterdag 6 Februari 2010 18:28 uur)
tja de belastingen zijn ook duur!!!!!!!
Jan (Zaterdag 6 Februari 2010 17:28 uur)
Loop je weer te zeiken Hansje.
Hans (Zaterdag 6 Februari 2010 17:11 uur)
Zijn er nog meer van deze aliassen van: De broer van je buurman zijn achternicht?? Walgelijk en gelijk zielig!! De inhoud van deze reactie slaat als een tang op een varken! Het lijkt mij, dat er in Wassenaar en op het het Loo, Noordeinde, Huis ten Bosch WEL goed gestrooit is! Heb tenminste geen klachten gezien hier van de KF! Het wordt tijd, dat het idool Balkeellende wordt afgesloten, gezien ook de verklaring over commissie Davids div. struikelblokken heeft!
De broer van je buurman zijn achternicht (Zaterdag 6 Februari 2010 16:10 uur)
Mischien kunnen ze in termijnen betalen.
Miriam (Zaterdag 6 Februari 2010 14:12 uur)
Inderdaad, dit is toch écht te gek. Miljoenen kunnen er extra naar Haïti, maar 100 euro meer betalen voor een ton strooizout, waarmee we hier in eigen land een hoop leed kunnen besparen.........ho maar!!!! Waar hebben we het in godsnaam over? Uiterlijke schijn?
lin (Zaterdag 6 Februari 2010 13:33 uur)
bergen geld naar het buitenland voor hulp en ook nog om mee te doen aan een oorlog onder het mom van hulpverlening, maar zoals gewoonlijk is het geld uitgeven in eigen land voor de eigen bevolking niet de bedoeling. Zucht......
ron (Zaterdag 6 Februari 2010 11:21 uur)
zout is dus duurder dan een mensen leven inderdaart gewoon pvv gaan stemmen dit is gewoon te gek voor woorden waar petaalen we dan belasting voor voor inburging nou die heb ik niet nodig
K.Smit (Zaterdag 6 Februari 2010 11:20 uur)
het is toch belachelijk dat er niet gestrooid wordt. Ze laten je liever een doodsmak maken dan geld uit te geven. hoeveel hebben de aanrijdingen door gladheid nu al niet gekost. waarom betalen we eigenlijk wegenbelasting?
Voorlichter (Zaterdag 6 Februari 2010 11:12 uur)
Geachte Ikky; dan bent u tot mijn grote genoegen niet schuldig aan alle zaken die worden bedacht ten detrimente van de - helaas in grote getale slapende - inwoners van hetgeen vroeger Nederland(s) was.
Pannewafel (Zaterdag 6 Februari 2010 10:47 uur)
Als de winter nou gewoon even opzout, kan de lente beginnen.
Monique (Zaterdag 6 Februari 2010 07:51 uur)
Ach zal ik dan maar toch gaan stemmen op Wilders? Mensen dit is toch te gek voor woorden, alles is te duur, maar aan de buitenlanders word wel gedacht. Verdubbelen voor Haiti dat was toch een makkie hoe gek zijn ze, maar aan ons hebben ze maling. Ik schaam me voor mijn eigen landje echt waar.
peter (Zaterdag 6 Februari 2010 04:05 uur)
okee genoeg we vragen het wel aan Koenders die verdubbeld toch alles,en dan hebben WIJ het toch opgelost met ons belasting geld, DUS MINISTER KOENDERS WAAR BLIJFT U NU ALS WIJ HET NODIG HEBBEN .......
Ikky (Zaterdag 6 Februari 2010 02:23 uur)
@Voorlichter (Vrijdag 5 Februari 2010 20:17 uur)...deze regering was niet mijn keuze, want ik had PVV gestemd en zal dat de volgende keer ook doen...neen ik ben geen tokkie en ik werk en heb goede scholing gehad.Wat Dennis zei....deze regering vult alleen zijn eigen zakken en wie is de dupe?.. werkende burgers die optijd op hun werk moeten zijn, om al die belastingen te kunnen betalen waarmee de handophouders weer verder kunnen worden beloond en ze lekker elke dag vakantie hebben...heeft inderdaad niks met dit onderwerp te maken, maar ik maak me ontzettend kwaad dat de regering werkende burgers weer straft zodat die - omdat ze te laat komen- op het matje worden geroepen bij hun werkgever en dat er zelfs gewonden of doden vallen door toedoen van deze regering vanwegen niet strooien.
Dennis (Vrijdag 5 Februari 2010 23:16 uur)
de overheid vind alles te duur,behalve de salarissen van hun zelf.men kan dit flauw vinden nou bestel dat zout dan maar, met het oog op verkeersveiligheid ,dat is toch ook zo een heet hangijzer waar de overheid altijd zo op hamert.veiligheid voor alles,nou doe dan ook uw best overheid.kijk de groothandels doen nu net als wat iedereen doet,profiteren van vraag en aanbod niks nieuw toch?(een leverings contract met prijsvast garantie)ideetje?
Sanne (Vrijdag 5 Februari 2010 23:13 uur)
Geachte heer de Voorlichter. Sinds wanneer komt u op deze site? Er worden volgens mij alleen maar van dit soort opmerkingen gemaakt. (waar ik soms eigenlijk best om kan lachen) Natuurlijk lijkt mij dit niet de bedoeling. En ik zit toch ook vrij laag bij de vloer, aangezien ik uw reactie toch even 2 keer moet lezen vanwege uw woordkeuze. (Gepeupel? Uit welke eeuw komt dat?..... grapje hè)
peter (Vrijdag 5 Februari 2010 22:27 uur)
Geachte meneer voorlichter u heeft gelijk we dwalen af het was zoutloos van me ik lijk de overheid wel En nogmaals sorry want u bent natuurlijk veel beter dan de rest (dit als zout in de wonde)
Voorlichter (Vrijdag 5 Februari 2010 21:52 uur)
Geachte Sanne; uw distantie van de door Peter geuite laatste zinsnede getuigt van het feit dat u niet behoort tot het gepeupel dat meent een gebrek aan intelligentie te kunnen compenseren met een laag bij de vloerse opmerking, die zeker op deze site niet thuishoort.
Sanne (Vrijdag 5 Februari 2010 20:55 uur)
Ik dacht precies het zelfde peter. Behalve die staande ovatie dan....Hahaha! De overheid vind geld belangrijker dan de veiligheid van ‘ons burgers".
peter (Vrijdag 5 Februari 2010 20:39 uur)
Oh, mr. Voorlichter waar heeft u dan op gestemd en bent u zo slim om uit dr reacties op te maken dat dit allemaal mensen zijn die op deze partijen hebben gestemd? Knap hoor dit puilt uit van intelligentie en na dit schrijven heeft u zeker een spontane staande ovatie in uw broek gekregen.
Nl Joepie (Vrijdag 5 Februari 2010 20:33 uur)
Niet mijn keuze
Voorlichter (Vrijdag 5 Februari 2010 20:17 uur)
Ik moet altijd minzaam grijnzen als ik de gemiddelde reacties bij dit soort onderwerpen lees inzake de overheid. U heeft die zelf gekozen en wie zijn billetjes brandt, etc..............
Nl Joepie (Vrijdag 5 Februari 2010 20:08 uur)
De overheid kan opzouten..
bbb (Vrijdag 5 Februari 2010 19:50 uur)
Ik had begrepen dat de reinunie geen geld wou betalen.
peter (Vrijdag 5 Februari 2010 18:14 uur)
Zo en ik dacht dat ik gek was en ze zag vliegen met te denken dat het allemaal een complot was dat de overheid de boel weer eens belazerde met het vertellen dat er geen strooizout voorhanden was. tja wat zijn nu normen en waarden waar de regering het steeds over heeft die de burger moet hanteren
MAKM (Vrijdag 5 Februari 2010 18:00 uur)
Beste regering terroristen, wij vinden alle vormen van belasting te duur. Vuile dieven zijn het.
astra (Vrijdag 5 Februari 2010 17:34 uur)
@J.R. en Freek, Natuurlijk, daar hebben jullie gelijk in. Inkoopbeleid hangt van veel factoren samen. Ik wil ook niet zeggen dat ik begrip heb voor de situatie, maar meer dat er ook andere zaken zouden kunnen spelen dan alleen te duur. Mijns inziens rest er de gemeenten ook maar één ding; inkopen! ook al is het duurder. Direct zijn de kosten dan misschien hoger, maar indirect (schadeclaims, uitval van personeel, gewonden) zullen die kosten veel lager zijn.
kees (Vrijdag 5 Februari 2010 17:32 uur)
Het gaat nu toch wel eens tijd worden dat Bin Laden Den Haag maar eens moet gaan bezoeken. Ik begin nu toch echt wel kots,maar dan ook kotsmisselijk te worden van die hele achterbakse,frauderende,burgernaaiende en voor liegende klote ministers.Dat hele smerige Den Haag mogen ze van mij nou wel eens een keertje platgooien. Verdomme,eigenlijk kan ik wel janken om dit treurige zooitje graaiers. En de burger maar met smoezen de mond snoeren.Kaffers..........
J.R (Vrijdag 5 Februari 2010 17:13 uur)
@astra (Vrijdag 5 Februari 2010 13:15 uur) Je kan niet van het weer op aan. Niets is veranderlijker dan het weer, dus je kan er niet van uit gaan dat het vorig jaar minder was dus dit jaar ook .
jan (Vrijdag 5 Februari 2010 17:07 uur)
"de prijs te duur" ? of zou dat moeten zijn "de prijs te hoog".... (net zoiets als "het kost duur")
Jasper (Vrijdag 5 Februari 2010 17:00 uur)
Kortom Laat Nederlanders maar glijden en laten er maar doden vallen, dat heb de overheid liever dan een paar centen meer uit geven voor strooizout. Me zoon is al onderuit gegaan met ze scooter niet omdat hij hard gereden heeft maar puur omdat er niet gestrooid is. Belachelijk!!!!!!!!
Denker (Vrijdag 5 Februari 2010 16:58 uur)
Ik ben het helemaal eens met de gemeenten en de overheid. Belachelijk die zout prijzen!!. Maar dat vind ik ook van de belastingen, dus gemeente en overheid koopt niet meer in dan kopen wij maar geen belastingen meer in, m.a.w. gewoon niet betalen. Misleiding van het dure geld, wanbeleid en list en bedrog. Alle schades claimen bij de gemeenten of ander wegbeheerders. Het zal ze leren de hufters. Welke politieke partij staat nu eens op
S.Koopman (Vrijdag 5 Februari 2010 16:57 uur)
Het is waar,deze regering Boevenbende zorgt er voor dat alles weer wordt zoals 100 jaar geleden. vrouwen weer achter het fornuis,de man de deur uit om te werken,alleenstaande ouderen moeten weer bij hun kinderen aankloppen want de zorg wordt te duur,en de wegen liggen er net zo bij als in 1910.Lang leve het kabinet Boevenbende,maar het is een Bak-ellende.Men staat wel toe dat banken de schatkist leegroven,en ach,ons kent ons dus geven we elkaar maar weer een lekkere vette bonus voor bewezen diensten,en van gladde wegen hebben we geen last,we werken wel thuis of niet,dat maakt weinig verschil,geld krijgen we toch wel.Maar een extra miljoentje voor zout is te veel? Ik vind ruim 40 miljoen voor Haiti veel te veel,daar zat ook mijn geld bij,en mij is niks gevraagd. Wel verbazingwekkend dat iedereen dit zonder meer pikt,ik had al lang gehoopt op een revolutie,desnoods met geweld.of ben ik nu gek?
ik (Vrijdag 5 Februari 2010 16:51 uur)
daar betalen we nu al die belastingcenten voor,voor het niks doen van de overheid! wat maakt het uit dat iedereen naar zijn werk moet glibberen? te gek voor woorden!
Voorlichter (Vrijdag 5 Februari 2010 16:29 uur)
Ik weet nog wel een paar miljard per jaar te vinden.....
minoes (Vrijdag 5 Februari 2010 16:17 uur)
wedden dat t in de wijken van de koningklijke familie niet glibberd?
A Fokker (Vrijdag 5 Februari 2010 16:07 uur)
Moeten we het binnenhof maar vol storten met zand en grint. Kijken hoe de heren dan met hun driedelig pak en van Bommel schoentjes reageren
garriet60 (Vrijdag 5 Februari 2010 16:04 uur)
snorrenmeneer ?? 40 miljoen extra uitgeven voor haitie is gewoon hoort er bij maar geen stuiver overhebben om een paar ton zout voor de nederlandse wegen nou nee dat zien zij niet zitten bij onze nederlandse regering want hierop mogen wij onze armen en benen wel breken dankje wel regering voor dit beleid waar betalen wij jullie toch voor jullie doen niks voor nederland maar voor die buitenlanders staan jullie meteen met de portomonee klaar !!!!
freek (Vrijdag 5 Februari 2010 15:25 uur)
@astra... aan het begin van deze winter zag je hoe hard het kon gaan sneeuwen. ze hebben toen toch ook de zoutvoorraad aangesproken. ik denk dat je dat zo snel mogelijk wilt aanvullen en verder volg je de weerberichten. dan merk je denk ik redelijk op tijd dat het nog lang niet over is. dan kan je een beetje meer zout bestellen. op een active manier je voorraad beheren. zoals bv nu bedrijven met ereaders doen. die merken dat het een topartikel aan t worden is enzorgen er dus voor dat ze er genoeg van hebben....
Rob (Vrijdag 5 Februari 2010 15:01 uur)
Wij vinden wegen en gemeente belasting te duur, zullen we ook maar stoppen met betalen!!!!
Proemel (Vrijdag 5 Februari 2010 14:19 uur)
Wat ik al eerder beweerde is dan toch waar,er worden weer lieden rijk over de ruggen van de gewone burger.Ze hebben nog niets geleerd van de credietcrisis.Laat de heren dan ook de claims maar betalen!!
Mirjam (Vrijdag 5 Februari 2010 14:18 uur)
Dus de bevolking kan barsten in vele gemeentes en op de provinciale wegen. Het zal je man/vrouw maar zijn die door dit ‘strooibeleid‘ omkomt na een verkeersongeluk. Ik ben zelf postbezorger en ik eis me echt dood voor die gladheid. Maar het werk moet wel gebeuren, iedereen wil toch zijn post elke dag krijgen. Tijdens mijn ronde krijg ik veel respect van bewoners en daar ben ik ook zeer vereerd mee. Tot nu toe heb ik er nog een gekneusde knie aan overgehouden maar voor de volgende vriesperiode wens ik dat de gemeente eens aan de bewoners denken en niet aan het geld wat ze kwijt zijn. Het is een schande!!!!
Robbert (Vrijdag 5 Februari 2010 14:14 uur)
dus dankzij de overheid zitten wij met de schade‘s dus... bedankt he
willem (Vrijdag 5 Februari 2010 14:09 uur)
ik heb 5 jaar geleden een zak strooizout gehaald bij de gemeente en die is nu voor het eerst aangesproken met deze omstandigheden. dus kunnen de hogere pluche heren er ook voor zorgen dat er voldoende aanwezig is. maar ja de heren hebben het te druk met andere dingen en denken mensen breken jullie je botten maar lekker, ik heb er geen last van. hoop dat eurlings een keer goed op zijn bek gaat vanwege de sneeuw of ijzel
Gootje (Vrijdag 5 Februari 2010 14:02 uur)
SCHANDALIG we betalen genoeg wegen en gemeente belasting.
Peter (Vrijdag 5 Februari 2010 13:51 uur)
Ik hoop dat nederland massaal zn auto in de prak rijdt en dat alles naar eurlings gaat qua schadeclaims. Laat hem maar lekker aftreden met al zn slimme plannetjes.
Jan (Vrijdag 5 Februari 2010 13:35 uur)
Vanaf maandag een langdurige vorstperiode met sneeuw,kan nog leuk worden.
Ike (Vrijdag 5 Februari 2010 13:31 uur)
Een mensenleven is dus minder waard!!!
peter (Vrijdag 5 Februari 2010 13:21 uur)
Dit is van de zotte van die Eurlings,de mensen die gevallen zijn en in het gips zitten denkt ie wel eens aan die mensen .ego ego .net als met de km heffing zin door drijven snel verkiezingen dan is er wel weer zout let maar op .
snorremeneer (Vrijdag 5 Februari 2010 13:15 uur)
Het mag dan wellicht te duur zijn, maar gestrooid moet er worden! Het kan toch niet zo zijn dat met name ouderen en personen die slechter ter been zijn aan huis gekluisterd blijven, en mensen de nek maar moeten breken omdat de overheid te gierig is? Bezuinigen kan op vele andere manieren, niet op de veiligheid van de burgers lijkt mij.
astra (Vrijdag 5 Februari 2010 13:15 uur)
@free: Ja en Nee. Ben het helemaal met je eens dat goed voorraadbeheer hoge prijzen kan voorkomen. Maar aan de andere kant, vergeleken met de afgelopen jaren is dit weer eens een ‘echte‘ winter. Voorraadbeheer baseer je op wat je in voorgaande periodes verbruikt en dus hoeveel er ingekocht moet worden. Met die hoeveelheid beschikbaar was het echter niet voldoende voor deze winter. Vergelijk het met de supermarkt. Als er elke week gemiddeld 50 pakken melk verkocht worden, dan zorgt de manager dat dat elke week op voorraad is. Besluit heel Purmerend om volgende week melk te kopen, dus veel meer dan 50, dan heeft die supermarkt te weinig voorraad, als dat niet van te voren wordt aangekondigd dan heb je dus een tekort.
freek (Vrijdag 5 Februari 2010 12:56 uur)
een beetje beter vooruit zien en op tijd inspelen had de prijs lang niet zo hoog opgedreven. het is iedere keer op het laatste moment kopen en dan janken als de prijs te hoog wordt. voorraadbeheer, een hele eenvoudige manier om prijzen in de hand te houden.
Peter (Vrijdag 5 Februari 2010 12:44 uur)
Belachelijk. Wedden dat minister Eurlings bij schade door gladheid niet zichzelf de schuld geeft maar de andere automobilist? Weet je wel hoeveel honderdduizenden euro‘s dit kost aan vertragingen en schades? verhoogde verzekeringspremies etc... lichamelijk letsel. LEKKER hoor minister Eurlings. Weke kwal.
Pietje (Vrijdag 5 Februari 2010 12:36 uur)
Gisteren gehoord op de radio. Strooien met water uit de Noordzee kost niets.
J.R (Vrijdag 5 Februari 2010 12:15 uur)
Beter te duur dan niet te koop>
Regeltante BV
Best gelezen
Laatste reacties
Laatste nieuws
 
Rederij 't Smidtje
VANAVOND
Het Gesprek met de Burgemeester
Dit seizoen praat AT5-verslaggever Marnix van Egmond iedere twee weken met waarnemend burgemeeste...
Awick
Iedere vrijdag in Awick ontmoet presentator Frank Awick de BN'ers die in en rondom Amsterdam wone...
> TV Gids> Uitzendgebied
 

Het weer
De Witte Koets